The Beta 3. / Poprawione

21 stycznia 2010 at 4:24 pm Dodaj komentarz


Witam w kolejnym dniu z kolejną wersją! 🙂

W związku z tym, że dziś dobrego dnia nie miałem w szkole to pomyślałem, że wrócę szybciej i zorbie coś dobrego dla społeczeństwa 🙂

Dokonałem kilku zmian w systemie 🙂 To będzie tak:

  • Dodałem gre HTC Teeter! (Pamiętacie? Była kiedyś w CM, bardzo fajna gra coś a’la labirynth 😀 )
  • Przeglądarka – wydaje mi się, że już jest trochę lepiej (wczytanie android.com.pl zajęło około 50s) / Przy okazji powiem, że Dolphin-Browser 2.0 to naprawde świetna przeglądarka, a w sczególnosci szybka
  • Framework – tutaj też jest lepiej, zmiany nie są zauważalne ale trochę przy tym pogrzebałem (wirtualna klawiatura powinna się szybciej pokazywać)
  • Pozmieniałem troche w plikach systemowych, nie dokońca jestem pewien czy GPS działa jak powinien 😛
  • Uporządkowałem trochę /system coby zwolnić troche miejsca – może w końcu uda się zrobić wersje, która ruszy na HardSPL
  • Optymalizacja niektórych plików systemowych
  • Hmmm… Bluetooth wciąż ma problemy, ale chyba wiem już jak je rozwiązać ;]
  • WOW! Bez widżetów na pulpicie jest zajebiście szybki ;D
  • Reszty nie pamiętam! 🙂

!! Instrukcja instalacji !!

POBIERZ: http://www.filefront.com/15399045/beta3-clr_le-R3.1.zip/ /// http://www.przeklej.pl/plik/beta3-clr-le-r3-1-zip-00088847j7sh2j6

MD5sum: f47a91df24c9ff4ac4da09fe4d959523

Pozdrawiam, dzięki za wsparcie i używanie 🙂

Entry filed under: by Laszlo. Tags: , , , .

Release 3.1 BETA 2 – Co starego? Pięć Tysięcy wejść ! :P

Dodaj komentarz

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Fotografie z mojego Flickra, zajrzyj tam koniecznie!

Statystyka, od 08.08.2009

  • 52 847 wejść

GG: 406060